درب ضد سرقت سپاهان درب ضد سرقت سپاهان .

درب ضد سرقت سپاهان

پكيج جديد شيك رنك ورودي گوگل پلكاني

مژده سامانه شيك رنك به سئو كاران :
 
خرسنديم بار دگر با آغاز پكيجي جديد و كاربردي به نياز هاي روز سئو كاران پاسخ مثبت دهيم .
 
سرويس جديد و كامل و كاربردي ديگر از مجموعه شيك رنك براي اولين بار در تيرماه 99 معرفي ميگردد پكيج فوق عبارت است از : پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني اين سرويس كاربردي كامل و جديد تيم شيك رنك جهت بهرمندي مديران سايت ها به خدمات سامانه شيك رنك اضافه و هم اكنون در لينك موجود در انتهاي همين مطلب قابل مشاهده مي باشد .
 
ورودي گوگل تركيبي و پلكاني همانطور كه از اسم آن پيداست تركيبي از انواع مختلف ورودي گوگل از جمله : ورودي گوگل با IP هاي ايراني و خارجي - ورودي گوگل از انواع ديوايس ها و سيستم عامل هاي مختلف مانند موبايل و دسكتاپ و.. مي باشد .
 
و قابليت هاي حرفه اي يعني پلكاني در ورودي گوگل
در پكيج هاي 30 روزه ورودي گوگل تركيبي و پلكاني بلفرض مثال (پكيج شماره 2 با 6,000 ورودي گوگل) را انتخاب كرده باشيد پكيج در 3 مرحله 10 روزه زير تقسيم و اجرا مي شود .
 
1000 ورودي گوگل در مرحله اول
10 روز اول روزانه 100 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
2000 ورودي گوگل در مرحله دوم :
10 روز دوم روزانه 200 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
3000 ورودي گوگل در مرحله سوم :
10 روز سوم روزانه 300 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
مهم ترين ويژگي هايي كه پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني را متمايز كرده است:
 
- واكنش انساني و كاملا طبيعي IP ها در سايت
واكنش انساني از جمله كليك در سايت و بازديد از صفحات داخلي و تايم.. طبيعي بودن IP ها ورودي گوگل در اين پكيج را متمايز نموده است .
 
- تايم متغير زمان ماندگاري حداقل 150 ثانيه هر IP و ترافيك ارسالي در سايت
حداقل زمان بازديد هر يوزر و IP از سايت 150 ثانيه و حداكثر 200 ثانيه متغير مي باشد
 
- قابليت پلكاني و عدم ريسك هاي منفي براي سايت
در برخي مواقع دريافت ناگهاني ترافيك نتيجه عكس براي برخي از سايت ها دارد در اين پكيج با توجه به قابليت ارسال ترافيك بصورت پلكاني (پله به پله) هيچ گونه ريسكي براي هيچ سايتي ندارد.
 
- تركيبي و يونيك بودن IP ها و ترافيك ارسالي
تركيبي و يونيك بودن نوع IP ها و تكراري نبودن آنها - حتي تكراري نبودن ديواس IP ها و سيستم عامل (اندرويد - دسكتاپ و...) - متفاوت بودن مرورگر IP ها (فايرفاكس- كروم و...) - متغير بودن موقعيت جغرافيايي متفاوت IP ها (ايراني - خارجي) به طبيعي بودن و كيفيت و بازدهي ورودي گوگل و حتي افزايش اعتبار و شهرت URL از تمايز مهم آنهاست .
 
- تايم هوشمند ارسال ها و تقسيم كليه ترافيك در 24 ساعت شبانه روز
ارسال ناگهاني و يكجا ترافيك خريداري شده علاوه بر فشار سروري و مصرف زياد پهناي باند باعث افت ناگهاني رتبه گوگل سايت و رنك الكسا و حذف ايندكس هاي گوگل در برخي از سايت ها خواهد شد براي جلوگيري و پيشگيري احتمالي در اين پكيج كليه ترافيك را در 24 ساعت شبانه روز تقسيم كرده ايم .
 
پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني قابليت هايي تقريبا مشابه اي نسبت به ترافيك دريافتي از تبليغات گوگل ادوردز دارند اين نوع ورودي گوگل همانطور كه كيفيت بالاتري در مقايسه با ديگر پكيج هاي ورودي گوگل دارند قيمت بالاتري نيز نسبت به ساير پكيج هاي ورودي هاي گوگل دارند .
 
ساير مزاياي بارز خريد ورودي گوگل پلكاني را در لينك سفارش زير مشاهده بفرماييد :

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۹:۱۵ توسط:درب ضد سرقت سپاهان موضوع: نظرات (0)

خريد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت تامين كننده امنيت منزل شماست.

در خريد درب ضد سرقت بايد به نكات زير دقت كنيد.

1-      ضخامت و جنس چهار چوب درب ضد سرقت

2-      لولاي درب ضد سرقت

3-      جنس رويه يا لايه بيروني درب ضد سرقت

4-      ابزار يراق درب ضد سرقت مخصوصآ كيفيت درب ضد سرقت

5-      در صورتيكه در محلي كه قرار است درب ضد سرقت را نصب نماييد احتياج به امنيت بالاتري دارين ميتوانين از وسايل امنيتي جانبي كه بر روي اين درب ها نصب مي شوند استفاده نموده و درب ضد سرقت متناسب با آن را سفارش دهيد.

6-      و در پايان توجه به اين امر ضروري است كه در ميان دو رويه درب ضد سرقت ورق فولادي به كار رفته باشد ! زيرا كه در صورت رعايت نمودن تمام نكات اگر ورق داخلي فولادي و جود نداشته باشد درب خاصيت ضد سرقت بودن خود را از دست خواهد داد

مزاياي درب ضد سرقت

عايق صدا بودن درب ضد سرقت ‌، عايق حرارت بودن درب ضد سرقت مقاومت درب ضد سرقت در برابر برش و فشار، مقاومت حداكثري نسبت به نفوذ سارقين از جمله مهم‌ترين مزيت‌هاي درب ضد سرقت هستند كه هر مشتري را قانع مي‌كند كه يكي از مدل هاي درب ضد سرقت ترك را خريداري كند.علاوه بر اين، با تزريق مواد ويژه‌اي در لايه مياني ا درب ضد سرقت شبكه‌اي مستحكم با مقاومتي فولادي ايجاد مي‌شود كه آن‌ها را ضد برش، ضد مته، ضد اسيد و ضد رطوبت هم خواهد كرد.

https://sepahandarb.ir

https://sepahandarb.com

 


برچسب: درب ضد سرقت ارزان، فروش درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۸:۵۶ توسط:درب ضد سرقت سپاهان موضوع: نظرات (0)